Obowiązuję od 01 luty 2022 r.
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem cv.opole.pl Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.
W przypadku zrezygnowania przez Kupującego z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.
Kupujący ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego.
Regulamin Rejestracji w CaliVita za pośrednictwem www.cv.opole.pl
Oświadczam, że przystępuję do Sieci Calivita® International BEZ ŻADNYCH OPŁAT poprzez zakup dowolnego produktu/ów z polskiego Cennika Złotówkowego o określonej przez Firmę, minimalnej wartości Punktów Handlowych. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem/łam się z postanowieniami Regulaminu Funkcjonowania Sieci CaliVita® International na https://calivita.com.pl/document/Regulamin_CaliVita.pdf. Akceptując jego treść, zobowiązuję się do jego ścisłego przestrzegania i stosowania, zarówno w moich relacjach z Siecią, jak też uprawnień Sieci w stosunku do mnie.
Przyjmuję do wiadomości, że moje członkostwo w Sieci nie stanowi żadnego stosunku pracy z Siecią CaliVita® International i nie upoważnia mnie do składania zobowiązań w jej imieniu. Wstępując do Sieci, swoją działalność, jako osoba fizyczna, podejmuję na własną odpowiedzialność lub jako przedstawiciel organizacji, podejmuję na odpowiedzialność danej organizacji, w formach i trybie ustalonych w „Regulaminie Funkcjonowania Sieci CaliVita® International”. Zobowiązuję się do ponoszenia wszystkich ewentualnych konsekwencji, wynikających z prowadzenia powyższej działalności oraz do przestrzegania wszystkich – mających zastosowanie do tego rodzaju działalności – przepisów prawa polskiego, w szczególności przepisów podatkowych oraz aktualnych przepisów dotyczących reklamy suplementów diety. Uchybienie tym obowiązkom skutkować bowiem będzie moją osobistą odpowiedzialnością w stosunku do uprawnionych organów, jak też osób trzecich. Oświadczam, że nie byłem/łam Członkiem Sieci CaliVita® International lub, że od ostatniego mojego członkostwa w niej upłynęło sześć miesięcy. Przyjmuję do wiadomości i akceptuję zasadę, iż w przypadku nie dostosowania swojej działalności do w/w zobowiązań lub zasad „Regulaminu Funkcjonowania Sieci CaliVita® International”, Zarząd Sieci CaliVita® International ma prawo do wykluczenia mnie z grona swoich członków, wraz ze wszystkimi skutkami ustalonymi w „Regulaminie Funkcjonowania Sieci CaliVita® International”, a wszelkie ewentualne roszczenia w stosunku do Sieci podlegają unieważnieniu.
Ponadto zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883), wyrażam zgodę na udostępnianie i przetwarzanie moich danych osobowych teraz i w przyszłości, w celach marketingowych przez firmę California Fitness Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Wojcieszynie k/Warszawy, ul.Warszawska 547. Zgadzam się również na udostępnienie moich danych osobowych (Imię, Nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) Członkowi Sieci CaliVita®, którego wybrałam/wybrałem w procesie rejestracji jako mojego Sponsora w Sieci CaliVita® International. Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych za granicę na Węgry firmie California Fitness Co. Ltd. i przetwarzanie moich danych w celach marketingowych, co wypełnia dyspozycja art. 47, ust.
Ponadto zastrzegam sobie prawo wglądu do własnych danych osobowych oraz do ich uaktualnienia.
Upoważniam administratora sklepu (Stanisław Mesjasz – ID 0481143507) do przekazania firmie California Fitness Sp. z o.o. mojego zamówienia celem rejestracji w CaliVita i nadania osobistego kodu członkowskiego (ID).
————————————————————————————————————————————————————————–
ZAMÓWIENIA SKŁADANE W SKLEPIE: www.cv.opole.pl przekazywane są drogą elektroniczną do CaliVita® International Polska przez administratora sklepu;
Stanisław Mesjasz
ID: 0481143507
gdzie dokonywana jest rejestracja do Klubu CaliVita i realizacja Państwa zamówień. Mogą Państwo również składać swoje zamówienia bezpośrednio w firmie CaliVita®International Polska wypełniając Formularz Rejestracji na str. http://poland.calivita.com/registration,wpisując w miejsce ID Sponsora 0481143507, a następnie dokonać zakupu w cenie hurtowej przysługującej Klubowiczom.
————————————————————————————————————————————————————————–
Regulamin składania zamówień na stronach internetowych CaliVita® International Polska
REGULAMIN SPRZEDAŻY CALIVITA® INTERNATIONAL NETWORK DOTYCZĄCY KONSUMENTÓW
obowiązujący od 1 lutego 2022
Kliknij Informacje ogólne
Niniejszy regulamin obowiązuje wyłącznie konsumentów w rozumieniu kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 221 kc. za konsumenta uważa się: osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Spis treści
§ 1 Postanowienia Ogólne
§ 2 Świadczenie usług drogą elektroniczną
§ 3 Zawarcia umowy sprzedaży
§ 4 Płatność, dostawa, odbiór towarów
§ 5 Dane osobowe
§ 6 Reklamacje
§ 7 Odstąpienia od umowy
§ 8 Uprawnienia konsumentów do odstąpienia od umowy a uprawnienia konsumentów przysługujące im z tytułu członkostwa w Calivita® international network
§ 9 Informacje dodatkowe
§1 Postanowienia ogólne:
1.1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem„) określa zasady sprzedaży produktów Calivita® international network, a w szczególności reguluje on:
a) warunki zawierania i wykonywania umów sprzedaży na odległość bądź poza siedzibą przedsiębiorstwa;
b) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną;
c)zasady korzystania przez Konsumentów z prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny;
d) zasady i tryb postępowania reklamacyjnego.
1.2. Definicja pojęć użytych w Regulaminie:
a) Sprzedaż internetowa: wszelkie transakcje sprzedaży zawierane za pośrednictwem strony internetowej działającej pod adresem www.calivita.com.pl;
b) Sprzedaż telefoniczna: wszelkie transakcje sprzedaży zawierane telefonicznie podczas rozmowy z pracownikiem Sprzedawcy;
c) Usługodawca, Sprzedawca, Administrator danych – California Fitness Polska Sp. z o.o., NIP: 5222186261, REGON: 011906315, KRS: 0000186218, adres siedziby: 05-083 Wojcieszyn, ul. Warszawska 547, adres e-mail: cv_sales@calivita.com.pl, numer telefonu: (22) 861 43 40, (22) 861 43 41 (opłata standardowa wg cennika właściwego operatora), godziny otwarcia od 09:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku;
d) Klient – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Usługodawcę, która chce zawrzeć lub zawarła umowę sprzedaży ze Sprzedawcą;
e) Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
f) Zamówienie – wyrażenie przez Klienta woli zawarcia umowy;
g) Usługa świadczona drogą elektroniczną – bezpłatna usługa polegająca na: prowadzeniu konta Klienta (w przypadku Klientów zarejestrowanych), udostępnieniu Klientom formularza zamówienia. W razie wątpliwości uznawać się będzie, że za usługi świadczone drogą elektroniczną uznaje się również wszelkie czynności, które Usługodawca będzie wykonywał w celu prawidłowej obsługi procesów podanych w zdaniu pierwszym;
h) Regulamin Funkcjonowania Calivita® international network – regulamin dostępny pod adresem www.calivita.com.pl/articles/success/rules/, określający ogólne zasady funkcjonowania Calivita® international network i stanowi on integralną część postanowień niniejszego Regulaminu. Prawa i obowiązki Członka Calivita® international network nie wpływają ani nie ograniczają praw konsumentów wynikających z Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o Prawach Konsumenta;
i) Rejestracja – w celu dokonania rejestracji koniecznym jest spełnienie wymogów określonych w punkcie 3.00 Regulamin Funkcjonowania Calivita® international network, który jest dostępny pod adresem www.calivita.com.pl/articles/success/rules/ (punkt 3.00 Regulaminu Funkcjonowania Calivita® international network dostępny jest zaś pod adresem http://calivita.com.pl/articles/success/rules/200908120944poj__ciecz__onkostwa). Zapisy punktu 3.00 Regulaminu Funkcjonowania Calivita® international network dotyczące wyłącznie innych podmiotów niż Konsumenci, nie mają zastosowania w przypadku sprzedaży konsumenckiej;
j) Cena – cena, jaką klient serwisu zobowiązany będzie do zapłaty za wybrane produkty w przypadku zawarcia umowy sprzedaży. Cena może być wyrażona za pomocą następujących walut: polski złoty (PLN). Podana cena jest ceną brutto (zawierająca niezbędny podatek VAT). Ceny w serwisie internetowym nie zawierają kosztów przesyłki, które są wskazane w trakcie składania zamówienia w Serwisie. Sprzedawca gwarantuje, że cena wskazana w trakcie składania zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji umowy sprzedaży zawartej na podstawie złożonego zamówienia;
k) Dostawa – powierzenie przez Sprzedawcę produktów przeznaczonych dla Klienta podmiotom trzecim w celu ich dostawy. Sprzedawca zobowiązuje się do należytego opakowania i ubezpieczenia wysyłanych produktów. Dostawę swoich produktów Sprzedawca powierza wyłącznie wyspecjalizowanym firmom kurierskim prowadzącym w tym zakresie profesjonalną działalność gospodarczą.
1.3. Korespondencję elektroniczną dotyczącą sprzedaży oferowanych produktów należy wysyłać na adres e-mail cv_sales@calivita.com.pl, natomiast korespondencję tradycyjną (pocztową) należy kierować na adres: California Fitness Polska Sp. z o.o. ul. Warszawska 547, 05-083 Wojcieszyn
1.4. Klientem w rozumieniu niniejszego regulaminu może być wyłącznie Konsument, którego definicja została podana w art. 22 kc („Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową”).
1.5. Zamówienia realizowane są tylko na terenie Polski. W celu złożenia Zamówienia obejmującego wysyłkę za granicę należy skontaktować się indywidualnie ze Sprzedawcą.
1.6. Ceny wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). Ceny nie zawierają ewentualnych kosztów wysyłki, które są zależne od wybranego przez Klienta sposobu płatności i dostawy. Klient jest informowany o kosztach dostawy w trakcie składania Zamówienia.
1.7. Jeśli nie zostało to wyraźnie wskazane w informacji handlowej, towary udostępniane przez sprzedawcę są nowe, a podmiotem odpowiedzialnym za ich ewentualne wady fizyczne i prawne jest California Fitness Polska Sp. z o.o., NIP: 5222186261, REGON: 011906315, KRS: 0000186218, adres siedziby: 05-083 Wojcieszyn, ul. Warszawska 547, adres e-mail: cv_sales@calivita.com.pl, numer telefonu: (22) 861 43 40 lub (22) 861 43 41 (opłata standardowa wg cennika właściwego operatora), godziny otwarcia od 09:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku.
§ 2 Świadczenie usług drogą elektroniczną:
2.1 W ramach prowadzenia sprzedaży Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
2.2 Świadczenie przez Usługodawcę Usług drogą elektroniczną jest bezpłatne.
2.3 Warunki świadczenia Usług drogą elektroniczną:
2.3.1. Usługa Konto Klienta:
- Obowiązki i prawa użytkowników określone w niniejszym regulaminie pozostają bez wpływu na konieczność spełnienia przez Użytkowników serwisu wymogów wskazanych w Regulaminie Funkcjonowania Calivita® international network. Umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną polegająca na prowadzeniu Konta Klienta w Serwisie internetowym zostaje zawarta w momencie dokonania Rejestracji;
- Możliwość rejestracji oraz zawierania jakichkolwiek umów z Administratorem możliwe jest dopiero po uzyskaniu członkostwa w Calivita® international network (Regulamin Funkcjonowania Calivita® international network dostępny pod adresem www.calivita.com.pl/articles/success/rules/);
- Klient, który został Członkiem Calivita® international network i dokonał rejestracji jest uprawniony do składania zamówień na produkty dostępne w ofercie Sprzedawcy;
- Umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną polegającej na prowadzeniu Konta jest zawierana na czas nieoznaczony i są one bezpłatne.
2.3.2. Usługa interaktywny formularz:
- Umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w serwisie Sprzedawcy zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia korzystania z powyższej Usługi (dodanie Produktu do koszyka).
- Umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Serwisie internetowym jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia.
2.3.3. Usługa Newsletter:
- Umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną Newsletter zostaje zawarta w momencie podania na stronie Serwisu internetowego w zakładce „Newsletter” adresu poczty elektronicznej oraz kliknięcia pola „Zapisz się”, bądź w momencie, w którym klient zaznaczył stosowne pole (check-box) w momencie rejestracji, wyrażające zgodę na usługę Newsletter.
- Umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną Newsletter jest zawierana na czas nieoznaczony.
2.4. Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług drogą elektroniczną:
2.4.1. Klientowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze ciągłym przez Usługodawcę w każdej chwili (np. usunięcie Konta Klienta). Wypowiedzenie umowy następuje bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów i bez wskazania przyczyn:
2.4.1.1. Wypowiedzenia umowy można dokonać poprzez przesłanie odpowiedniego oświadczenia na adres mailowy cv_sales@calivita.com.pllub też pisemnie na adres Usługodawcy (California Fitness Polska Sp. z o.o. ul. Warszawska 547, 05-083 Wojcieszyn);
2.4.1.2. Umowa w takim przypadku wygasa po upływie 7 dni od chwili otrzymania przez Usługodawcę wypowiedzenia;
2.4.2. Usługodawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z zachowaniem 7 dniowego terminu wypowiedzenia w przypadku, gdy Klient dostarcza treści o charakterze bezprawnym.
2.4.3. Wypowiedzenie i rozwiązanie umowy nie wiąże się z utratą praw już nabytych przez Klientów korzystających z serwisu udostępnianego przez Sprzedawcę.
2.4.4. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni od jej zawarcia (patrz § 7 Regulaminu).
§3 Zawarcie umowy sprzedaży
3.1. Klient ma do wyboru następujące sposoby złożenia zamówienia:
a) złożenie zamówienia w systemie serwisu dostępnego pod adresem www.calivita.com.pl/products;
b) złożenie zamówienia grupowego w systemie serwisu dostępnego pod adresem www.calivita.com.pl/grouporder;
c) złożenie zamówienia telefonicznego. Zamówienia telefoniczne można składać wyłącznie w przedmiocie zamówień, których łączna wartość nie przekracza 350,00 zł;
d) złożenie zamówienia za pomocą faxu;
e) drogą pocztową (adres właściwy dla zamówień: Salon Wysyłkowy Calivita® Polska, ul. Warszawska 547,05-083 Wojcieszyn;
3.2. Złożenie zamówienia przez zarejestrowanych Klientów serwisu internetowego polega na dodaniu odpowiednich towarów do koszyka internetowego. W przypadku kiedy wszystkie interesujące nas przedmioty znajdują się w koszyku, należy złożyć zamówienie w tym celu należy postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi przez system serwisu.
3.3. W jaki sposób należy złożyć zamówienie:
3.3.1. Zamówienia składane w systemie serwisu dostępnego pod adresem www.calivita.com.pl/products bądź www.calivita.com.pl/grouporder. W trakcie składania Zamówienia niezbędne jest potwierdzenie zapoznania się z niniejszym regulaminem. W celu złożenia zamówienia należy postępować zgodnie z informacjami wyświetlanymi na poszczególnych stronach serwisu. Złożenie zamówienia następuje w momencie kliknięcia w przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty” lub innego z równoważnym sformułowaniem. Po otrzymaniu przez system Serwisu internetowego zamówienia, każdorazowo wysyłana będzie na adres e-mail podany przez Klienta automatyczna wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą w chwili otrzymania przez Klienta wiadomości od Sprzedawcy, potwierdzająca przyjęcie zamówienia;
3.3.2. Złożenie zamówienia telefonicznego. W celu złożenia zamówienia należy skontaktować się ze Sprzedawcą, który jest dostępny pod numerami telefonów (22) 861 43 40 lub (22) 861 43 41 (opłata standardowa wg cennika właściwego operatora) w godzinach 09:00-17:00. Możliwość złożenia zamówienia telefonicznego jest ograniczona do zamówień, których łączna wartość nie przekracza 350,00 zł. Podczas składania zamówienia należy podać następujące dane: I. dane odbiorcy przesyłki (imię i nazwisko oraz pełny adres odbiorcy przesyłki); II. sposób dostawy (kurier DHL lub Poczta Polska); III. sposób płatności (przy odbiorze, przelew, karta płatnicza); IV. dane do faktury (imię i nazwisko, kod członkowski osoby zamawiającej produkty); V. dokładne dane dotyczące zamawianych produktów (ilość i nazwa produktu wraz z wielkością opakowania). Zamówienie uważa się za złożone w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę;
3.3.3. Zamówienia składane za pomocą faxu. W celu złożenia zamówienia za pomocą faxu, należy wysłać fax wraz z zamówieniem na następujący numer faxu: (22) 201 21 83 (dotyczy zamówień składanych bez kart zgłoszenia), (22) 638 34 19 – (dotyczy zamówień składanych z KARTAMI ZGŁOSZENIA); Zamówienie powinno zawierać: : I. dane odbiorcy przesyłki (imię i nazwisko oraz pełny adres odbiorcy przesyłki); II. sposób dostawy (kurier DHL lub Poczta Polska); III. sposób płatności (przy odbiorze, przelew, karta płatnicza); IV. dane do faktury (imię i nazwisko, kod członkowski osoby zamawiającej produkty); V. dokładne dane dotyczące zamawianych produktów (ilość i nazwa produktu wraz z wielkością opakowania). Zamówienie uważa się za złożone, w momencie, w którym Sprzedawca potwierdzi jego otrzymanie;
3.3.4. Zamówienia składane drogą pocztową. W celu złożenia zamówienia drogą pocztową, należy przesłać zamówienie na adres Salon Wysyłkowy Calivita® Polska, ul. Warszawska 547,05-083 Wojcieszyn. Treść zamówienia powinna określać: I. dane odbiorcy przesyłki (imię i nazwisko oraz pełny adres odbiorcy przesyłki); II. sposób dostawy (kurier DHL lub Poczta Polska); III. sposób płatności (przy odbiorze, przelew, karta płatnicza); IV. dane do faktury (imię i nazwisko, kod członkowski osoby zamawiającej produkty); V. dokładne dane dotyczące zamawianych produktów (ilość i nazwa produktu wraz z wielkością opakowania). Zamówienie uważa się za złożone, w momencie, w którym Sprzedawca potwierdzi jego otrzymanie.
3.4. Złożenie zamówienia następuje w momencie kliknięcia w przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, lub innego z równoważnym sformułowaniem, oraz w momencie potwierdzenia jego złożenia.
3.5. Po otrzymaniu przez system Serwisu internetowego zamówienia, każdorazowo wysyłana będzie na adres e-mail podany przez Klienta automatyczna wiadomość potwierdzająca otrzymanie zamówienia.
3.6. Zamówienie złożone przez Klienta a niepotwierdzone przez Sprzedawcę w terminie 48 godzin przestaje go wiązać.
3.7. W trakcie składania zamówień, o których mowa w pkt. 3.1 niniejszego regulaminu Klient zobowiązany jest do podania danych odpowiadających prawdzie.
3.7.1. W przypadku podania niekompletnych lub błędnych danych osobowych przez Zamawiającego uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, Sprzedawca ma prawo nie przystąpić do realizacji zamówienia, po uprzedniej próbie skontaktowania się z Zamawiającym.
3.8. W trakcie składania Zamówienia niezbędne jest potwierdzenie zapoznania się z niniejszym regulaminem.
3.9. Klient może anulować złożone zamówienie lub je zmodyfikować, w tym celu należy:
a) skontaktować się z Sprzedawcą telefonicznie;
b) skontaktować się z Sprzedawcą drogą mailową;
3.10. Zamówienia są obsługiwane przez dział obsługi klienta Serwisu internetowego w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 9.00-17.00.
3.11. Informacje handlowe zamieszczone w serwisie internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do składania ofert, nawet jeśli informacja ta zawiera jednostkową cenę towaru.
§4 Płatność, dostawa, odbiór
4.1 Płatność
4.1.1. Z tytułu wykonania umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest zapłacić wskazaną w zamówieniu cenę towarów oraz koszt ich wysyłki.
4.1.2. Cena poszczególnych towarów prezentowana w Serwisie internetowym jest ceną brutto wyrażoną w złotych polskich (PLN) obejmującą również należny podatek od towarów i usług w obowiązującej stawce. Podane ceny nie zawierają jednak kosztów ewentualnej przesyłki, która to zostanie wskazana w trakcie składania zamówienia.
4.1.3. Płatność następuje w wybranej przez Klienta formie:
a) gotówkowej – płatności za pobraniem
b) bezgotówkowej :
- płatność przelewem na rachunek Sprzedawcy 19 1140 1010 0000 3553 1600 100. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia oraz kod członkowski. Po otrzymaniu potwierdzenia realizacji przelewu (fax: (22) 638 34 19 lub e-mailem: cv_sales@calivita.com.pl, zamówienie zostanie bezzwłocznie realizowane;
- płatność za pośrednictwem przelewu bankowego i BLIK realizowane są przez firmę eCard S.A. i mBank (usługa PAYNOW). Płatności można dokonać wybierając z listy bank Zamawiającego, logując się do serwisu banku i potwierdzając dokonanie przelewu. Po otrzymaniu potwierdzenia z firmy eCard S.A. lub mBank (usługa PAYNOW) o prawidłowej autoryzacji transakcji, zamówienie zostaje bezzwłocznie realizowane;
- płatność za pośrednictwem karty płatniczej, realizowanej przez firmę:
a) eCard S.A.. Płatności można dokonać dowolną kartą organizacji VISA lub MasterCard, która umożliwia dokonywanie płatności bez fizycznego użycia karty (informację o możliwości dokonania takiej płatności Klient otrzymuje w swoim banku).
b) Blue Media S.A (usługa PAYNOW). Płatności można dokonać dowolną kartą organizacji:
– Visa
– Visa Electron
– Mastercard
– MasterCard Electronic
– Maestro.Po otrzymaniu potwierdzenia z firmy eCard S.A./mBank (usługa PAYNOW) o prawidłowej autoryzacji transakcji, zamówienie zostaje bezzwłocznie realizowane.
4.1.4. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Serwisie internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych towarów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
4.2. Dostawa
4.2.1. Zamówienia złożone przez klientów Serwisu internetowego kompletowane są przez Sprzedawcę w ciągu 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy zgodnie z §3 ust 5 Regulaminu. Na czas realizacji składa się czas niezbędny do skompletowania przedmiotu zamówienia.
4.2.2. Wysyłka zamówionych towarów odbywa się wyłącznie na adresy znajdujące się na terytorium Polski.
4.2.3. W przypadku braku odmiennej umowy Sprzedawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy, w terminie nie dłuższym niż trzydzieści dni po złożeniu przez kupującego oświadczenia woli o chęci zawarcia umowy (§ 3.7 Regulaminu).
4.2.4. Czas dostawy uzależniony jest od sposobu dostawy/odbioru towaru wybranego przez Klienta i nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych od momentu zawarcia umowy sprzedaży zgodnie z § 3.5 Regulaminu.
4.2.5. Sprzedawca powierza dostarczenie towarów podmiotom trzecim prowadzącym w tym zakresie działalność gospodarczą w zależności od wyboru Klienta wskazanego w zamówieniu może to być:
a) Poczta Polska S.A.
b) DHL PARCEL POLSKA Sp. z o.o. – więcej informacji na temat sposobów procesowania Państwa danych osobowych dostępnych jest pod adresem
https://www.dhlparcel.pl/pdo
4.3. Odbiór towarów
4.3.1. Sprzedawca informuje, że Klientom przysługuje prawo do sprawdzenia stanu przesyłki po jej dostarczeniu na miejsce wskazane w zamówieniu. Sprawdzenie stanu przesyłki przysługuje przed jej odbiorem od przewoźnika.
4.3.2. W przypadku kiedy przed wydaniem przesyłki okaże się, że uległa ona uszkodzeniu, bądź doznała ubytku, przewoźnik ma obowiązek sam niezwłocznie ustalić protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jednak w większości przypadków Przewoźnik wykonuje te czynności na żądanie uprawnionej do odbioru osoby.
4.3.3.Sprzedawca informuje, że jeżeli po wydaniu przesyłki uprawiona do odbioru osoba zauważy ubytek lub uszkodzenie niedające się zauważyć z zewnątrz, to przysługuje jej prawo, niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki, żądać od przewoźnika ustalenia stanu przesyłki.
4.3.4. W przypadku jakichkolwiek problemów bądź wątpliwości prosimy o kontakt ze Sprzedawcą pod numerami telefonów wskazanymi na stronie internetowej Sprzedawcy.
4.3.5. Kurier DHL doręcza paczki za pobraniem do 6500,00 zł – powyżej tej kwoty możliwy jest tylko odbiór osobisty w terminalu DHL.
4.3.6. Transport przesyłek, w których wartość zamówienia jest wyższa bądź równa niż 400,00 zł są realizowane na koszt Sprzedawcy.
4.3.6.1 W przypadku korzystania z usług terminowych DHL i przy zamówieniu o wartości minimum 400 PLN, Sprzedawca pokrywa tylko kwotę podstawową.
4.3.7. W przypadku nie odebrania towaru przez klienta, sprzedawca zastrzega możliwość skontaktowania się z klientem z żądaniem odebrania towaru. W przypadku odmowy odebrania Towaru przez Klienta, Sprzedawca zastrzega możliwość żądania zwrotu kwoty jaką poniósł on w związku z próbą dostarczenia przesyłki.
§ 5 Dane osobowe
5.1. Wypełnienie danych w Formularzu Zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego przez Sprzedawcę oraz podmiot uprawniony przez Sprzedawcę do zarządzania zawartością strony internetowej, której Serwis Internetowy stanowi integralną cześć, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2010 r. Nr 229, poz. 1497 z późn. zm). Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom nieuprawnionym.
5.2. Administratorem danych osobowych jest California Fitness Polska Sp. z o.o., NIP: 5222186261, REGON: 011906315, KRS: 0000186218, adres siedziby: 05-083 Wojcieszyn, ul. Warszawska 547, adres e-mail: cv_sales@calivita.com.pl, numer telefonu: (22) 861 43 40 lub (22) 861 43 41 (opłata standardowa wg cennika właściwego operatora), godziny otwarcia od 09:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku.
5.3. Dane osobowe Zamawiającego chronione są przez Administratora danych zgodnie z przepisami wyżej przywołanej Ustawy o ochronie danych osobowych i nie będą przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom, które nie będą do tego uprawnione. Dane osobowe Zamawiającego zostaną udostępnione w celu wywiązania się z umowy sprzedaży Produktów objętych niniejszym Regulaminem.
5.4. Dostęp do danych osobowych posiada jedynie Administrator danych, którym jest Sprzedawca.
5.5. Klient, który wypełnił formularz zamówienia ma możliwość dostępu do dotyczących go danych osobowych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub wystąpienia o ich usunięcie z bazy danych osobowych, zawiadamiając o tym Administratora danych pisemnie na adres California Fitness Polska Sp. z o.o. ul. Warszawska 547, 05-083 Wojcieszyn bądź też mailowo na adres cv_sales@calivita.com.pl
§ 6 Reklamacje
6.1. Reklamacje dotyczące zakupionego towaru:
6.1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta na zasadach określonych w ustawie Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz w innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
6.1.2. Gdy zakupiony przez Klienta towar jest niezgodny z umową lub posiada wady należy o tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę oraz w razie potrzeby dostarczyć reklamowany towar do Sprzedawcy na adres:
California Fitness Polska Sp. z o.o. ul. Warszawska 547, 05-083 Wojcieszyn
6.1.3. Zaleca się złożenie reklamacji pisemnie lub za pomocą wiadomości e-mail na adres cv_sales@calivita.com.pl. W celu przyspieszenia i ułatwienia procesu rozpatrzenia reklamacji zaleca się przesłanie wraz z reklamacją wszelkich dodatkowych informacji, takich jak numer członkowski, numer zamówienia, data sprzedaży etc.
6.1.3.1 Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni;
6.1.3.2. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysłana na podany przez Klienta adres lub w inny wskazany przez Klienta sposób;
6.1.3.3. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych reklamacją i gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy w zakresie określonym ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
6.1.4. W celu ułatwienia procedury reklamacji towaru Konsument może skorzystać z formularza reklamacyjnego udostępnianego przez Sprzedawcę (formularz dostępny jest pod adresem http://calivita.com.pl/form/index.html).
6.2. Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną poprzez Serwis internetowy:
6.2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego należy składać na adres mailowy cv_sales@calivita.com.pl bądź listownie na adres: California Fitness Polska Sp. z o.o. ul. Warszawska 547, 05-083 Wojcieszyn.
6.2.2. W celu ułatwienia i przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji zaleca się podanie w wiadomości określonej w pkt. 1 takich informacji jak adres e-mail, datę i rodzaj wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
6.2.3. Rozpatrzenie reklamacji związanej ze świadczeniem usług drogą elektroniczną następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni roboczych.
6.2.4. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta lub w inny podany przez Klienta sposób.
§ 7 Odstąpienie od umowy
7.1. Klient będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 (czternastu) dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na następujący adres:
California Fitness Polska Sp. z o.o. ul. Warszawska 547, 05-083 Wojcieszyn
lub mailowo na adres: cv_sales@calivita.com.pl
7.2. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi drogą elektroniczną – od dnia jej zawarcia.
7.3. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyła Konsumentowi wiadomością mailową potwierdzenie otrzymania ww. oświadczenia.
7.4. W razie odstąpienia od umowy – Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną jest uważana za niezawartą. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, bądź też ma zastosowanie §7.7. Regulaminu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni.
7.5. Sprzedawca dokona zwrotu otrzymanych od Konsumenta płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7.6. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy.
7.7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
7.8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
7.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
7.9.1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
7.9.2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
7.9.3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
7.9.4 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
7.9.5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
7.9.6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7.9.7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 (trzydziestu) dni, i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
7.9.8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
7.9.9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
7.9.10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
7.9.11 zawartej w drodze aukcji publicznej;
7.9.12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
7.9.13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
7.10. Najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy Sprzedawca przekazuje Konsumentowi na trwałym nośniku pouczenie o odstąpieniu od umowy.
§ 8 Uprawnienia konsumentów do odstąpienia od umowy a uprawnienia konsumentów przysługujące im z tytułu członkostwa w Calivita® international network.
8.1. Do wskazanych w Regulaminie Funkcjonowania Calivita® international network uprawnień (Triple Line Bonus Plus, Progresywny System Wynagrodzeń, Warunki uczestnictwa w Międzynarodowym Seminarium Sukcesu i innych wprowadzonych w czasie trwania członkostwa Konsumenta w Calivita® international network, o których mowa w pkt. 10.00 Regulaminu Funkcjonowania Calivita® international network) nie wliczają się produkty, co do których Konsument skorzystał z prawa do odstąpienia od umowy, bądź produkty, co do których postępowanie reklamacyjne doprowadziło do odstąpienia od umowy.
8.2. Konsumenci zaopatrujący się w produkty Calivita® international network w celach związanych z ich działalnością gospodarczą bądź zawodową tracą uprawnienia wynikające z ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
8.3. W każdym przypadku, w sytuacji gdy Klient dokonujący zamówienia oświadcza, że w danej transakcji występuje jako Konsument, Sprzedawca ma prawo zweryfikować prawdziwość tego oświadczenia. W każdym przypadku uznanie danego Klubowicza za Konsumenta ma miejsce po rozpatrzeniu wszystkich okoliczności danej transakcji oraz wcześniejszej historii zamówień.
8.4. Calivita® dla swoich Klubowiczów będących Konsumentami umożliwiła korzystanie z Rabatów konsumenckich, których stosowanie i warunki zostały wskazane w Regulaminie Funkcjonowania Calivita® international network (punkt 8.00 Regulaminu Funkcjonowania Calivita® international network dostępnym pod adresem www.calivita.com.pl/articles/success/rules/200908120948rabatykonsumenckie/
§ 9 Informacje dodatkowe
9.1. Aby uniknąć ewentualnych rozbieżności czy też błędów zaleca się, aby urządzenia za pomocą których Klient korzysta z serwisu dostępnego pod adresem www.calivita.com.pl spełniały co najmniej następujące wymagania techniczne, które są niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym wykorzystywanym przez Usługodawcę:
9.1.1. Komputer lub inne urządzenie mobilne z dostępem do Internetu.
9.1.2. Przeglądarka internetowa: a.) Internet Explorer w wersji 4.0 lub nowszej b.) Mozilla FireFox w wersji 4.0 lub nowszej lub c.) Google Chrome w wersji 1.0 lub nowszej
9.1.3. Aktywne wtyczki – JAVA, FLASH
9.1.4. Rozdzielczość monitora 1280 x 800, kolory 24 lub 32 bit
9.1.5. Posiadanie przez Klienta konta e-mail.
9.2. Informacja dla Klienta serwisu dostępnego pod adresem www.calivita.com.pl w jaki sposób może sprawdzić czy złożone zamówienie nie zawiera błędów, a zarazem jak je można skorygować:
9.2.1. Podczas składania zamówienia, aż do momentu naciśnięcia przycisku „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, lub innego z równoważnym sformułowaniem Klient ma możliwość zmiany wprowadzonych danych (np. rodzaj/ilość towarów/sposób dostawy). W przypadku niezgodności należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie internetowej serwisu internetowego i kolejnych jego podstronach. W przypadku jakichkolwiek problemów czy też trudności prosimy o kontakt – mailowy cv_sales@calivita.com.pl lub telefoniczny pod numerem (22) 861 43 40 lub 861 43 41 (opłata standardowa wg właściwego operatora) w godzinach otwarcia biura od 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku.
9.3. Zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez przedsiębiorcę drugiej stronie treści zawieranej umowy:
9.3.1. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje:
9.3.1.1. Poprzez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy;
9.3.1.2. Poprzez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z odbiorem lub przesyłką towaru specyfikacji zamówienia oraz dowodu zakupu.
9.3.2.Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sprzedawcy oraz przekazywana Klientom na każde ich żądanie.
9.4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, w tym Kodeksu cywilnego, Ustawy oświadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
9.5. Zmiany w regulaminie:
9.5.1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu, o czym Klient zostanie powiadomiony najpóźniej z 14 dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian. Informacja o zmianach zostanie również wyrażona w wyraźny sposób poprzez zamieszczenie na stronie internetowej u internetowego oraz przesłana na adres e-mail zarejestrowanego klienta. Ponadto Klient zostanie każdorazowo poproszony o akceptację nowego regulaminu przed złożeniem Zamówienia.
9.5.2. Zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 kodeksu cywilnego (tzn. Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach), a Klient nie wypowiedział umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze ciągłym w terminie 30 dni.
9.5.3. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Klientów korzystających z serwisu internetowego przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone i/lub realizowane zamówienia. W takim przypadku zamówienia te będą realizowane na zasadach określonych w poprzednim regulaminie.
9.6. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z polskim prawem i w języku polskim.
9.7. Klient będący Konsumentem w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in.:
a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
b) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą.
c) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
9.8. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Pouczenie o prawie do odstapienia od umowy.
————————————————————————————————————————————————————————–
————————————————————————————————————————————————————————–
Regulamin dla sklepu internetowego www.cv.opole.pl
Obowiązuje od 01 luty 2019 r.
Jeśli dokonujesz pierwszej rejestracji w sklepie cv.opole.pl akceptujesz również Regulamin Rejestracji w CaliVita (powyżej).
Sklep odmawia realizację zamówienia jeśli jest ono niezgodne z zasadami zapisu do Klubu CaliVita podanymi na stronie „ZOSTAŃ KLUBOWICZEM”
Zawarcie umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby.
Kupujący ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego:
Stanisław Mesjasz
49-300 Pawłów
ul. Wesoła 36 A
sklep@cv.opole.pl
Tel: 602 752 393
W przypadku zrezygnowania przez Kupującego z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.
REGULAMIN
§1 Definicje
1.
Adres pocztowy – imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.
Adres reklamacyjny:
Stanisław Mesjasz
49-300 Pawłów
ul. Wesoła 36 A
3.
Cennik dostaw – znajdujący się na sklepie: www.cv.opole.pl w linku KOSZTY WYSYŁKI zawiera zestawienie dostępnych rodzajów dostawy, ich kosztów oraz czasu realizacji. Informacje dotyczące kosztów dostawy są widoczne również w trakcie składania zamówienia.
4.
Dane kontaktowe:
Stanisław Mesjasz
49-300 Pawłów
ul. Wesoła 36 A
e-mail: sklep@cv.opole.pl
Tel: 602 752 393
5.
Dostawa – rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztów znajdują się na sklepie: www.cv.opole.pl w linku KOSZTY WYSYŁKI. Informacje dotyczące kosztów dostawy są widoczne również w trakcie składania zamówienia.
6.
Dowód zakupu – faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.
7.
Karta produktu – pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym produkcie
8.
Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
9.
Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.
10.
Kodeks dobrych praktyk – zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.
11.
Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
12.
Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie wyborów Kupującego
13.
Kupujący – zarówno Konsument, jak i Klient
14.
Miejsce wydania rzeczy – adres pocztowy lub punkt odbioru wskazane w zamówieniu przez Kupującego
15.
Moment wydania rzeczy – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.
16.
Płatność – metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę.
17.
Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
18.
Produkt – minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie Sprzedającego jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).
19.
Przedmiot umowy – produkty i dostawa będące przedmiotem umowy.
20.
Przedmiot świadczenia – przedmiot umowy.
21.
Punkt odbioru – miejsce wydania rzeczy nie będące adresem pocztowym, wymienione w zestawieniu udostępnionym przez Sprzedającego w sklepie.
22.
Rzecz – rzecz ruchoma mogąca być lub będąca przedmiotem umowy
23.
Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem cv.opole.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć zamówienie.
24.
Sprzedający:
Stanisław Mesjasz
49-300 Pawłów
ul. Wesoła 36 A
e-mail: sklep@cv.opole,pl
Tel: 602 752 393
NIP: 7471001882
REGON:530715823
zarejestrowany w CEDIG:
https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/SearchDetails.aspx?Id=83bd9089-cedd-441d-a213-374e1642d078
KONTO BANKOWE
04105014901000009091080847
25.
System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, potocznie określany Internetem.
26.
Termin realizacji – podany na sklepie w linku KOSZTY WYSYŁKI – liczba godzin lub dni roboczych.
Informacje dotyczące terminu realizacji są widoczne również w trakcie składania zamówienia.
27.
Umowa – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy oprawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku w przypadku Kupujących.
28.
Wada – zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna.
29.
Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności jeśli rzecz:
- nie ma ona właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
- nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta.
- nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
- została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym;
- w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez Konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedającego;
- nie ma ona właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy umowy.
30.
Wada prawna – sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
31.
Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów, rodzaj dostawy, rodzaj płatności, miejsce wydania rzeczy, dane Kupującego a zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.
§2 Warunki ogólne
1.
Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.
2.
Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
3.
Sprzedający jest zobowiązany i zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać rzeczy wolne od wad.
4.
Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw na sklepie w linku KOSZTY WYSYŁKI.
Informacje dotyczące kosztów dostawy są widoczne również w trakcie składania zamówienia.
5.
Sprzedający nie udziela Kupującemu gwarancji w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, natomiast informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów, znajdujących się w sklepie.
6.
Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: zamówienia lub faktury proforma.
7.
Sprzedający nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Kupujący poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.
8.
(Punkt ten dotyczy sklepu: www.cv.opole.pl, natomiast na www.poland.calivita.com można dokonać zmian) Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez sklep w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login i hasło są ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego, który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania konta w sklepie.
9.
Sprzedający stosuje się do kodeksu dobrych praktyk.
§3 Zawarcie umowy i realizacja
1.
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
2.
W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:
- dodanie do koszyka produktu;
- wybór rodzaju dostawy;
- wybór rodzaju płatności;
- wybór miejsca wydania rzeczy;
- złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „WYŚLIJ”.
3.
Zawarcie umowy z Konsumentem następuje z chwilą złożenia zamówienia.
4.
Realizacja zamówienia Konsumenta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta na koncie Sprzedającego , co powinno nastąpić w terminie 30 dni od złożenia zamówienia, chyba że Konsument nie był w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy i poinformował o tym Sprzedającego.
5.
Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, o czym informuje on Klienta w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia.
6.
Realizacja zamówienia Klienta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie po zawarciu umowy, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności el ektronicznych po zawarciu umowy i zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.
7.
Realizacja zamówienia Klienta może być uzależniona od dokonania wpłaty całości lub części wartości zamówienia lub uzyskania limitu kredytu kupieckiego co najmniej o wartości zamówienia lub zgody Sprzedającego na wysłanie zamówienia za pobraniem (płatnego przy odbiorze).
8.
Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą realizacji zamówienia.
9.
Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca wydania rzeczy.
§4 Prawo do odstąpienia od umowy
1.
Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
2.
Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć w każdej pisemnej formie z godnej z Prawem konsumenckim.
4.
Sprzedający wyłącza możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w innej niż pisemnej formie.
5.
Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy lub inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
6.
W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
7.
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
8.
Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
9.
Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust.1 i art. 21 ust. 1.Prawa konsumenckiego.
10.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
11.
Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
12.
Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
13.
Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
14.
Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
§5 Rękojmia
1.
Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).
2.
Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).
3.
W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta
4.
Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:
- złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
- złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
5.
Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
6.
Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
7.
Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również w formie pisemnej:
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
- żądać usunięcia wady.
8.
Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
9.
Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
10.
W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.
11.
Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razieniewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczyna koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.
12.
Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w §5 pkt 10.
13.
Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.
14.
Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:
- oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;
- oświadczenia o odstąpieniu od umowy;
- żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;
- żądania usunięcia wady.
W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.
15.
Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi , a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi
16.
Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.
17.
W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.
18.
W terminach określonych w §5 pkt 15-17 Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
19.
W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.
20.
Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się §5 pkt 1516, z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej–od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.
21.
Jeżeli z powodu wady rzeczy Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby
trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.
22.
Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił.
23.
Sprzedający o ile jest zobowiązany do świadczenia lub świadczenia finansowego na rzecz Konsumenta wykona je bez zbędnej zwłoki, nie później niż w prawnie przewidzianym terminie.
§6 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych
1.
Dane osobowe Zamawiających są chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. Nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób niepowołanych
2.
Kupujący podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia.
§7 Postanowienia końcowe
1.
Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
2.
O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.
3.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez Konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.